Monday, January 14, 2013

Happy birthday opie!

Een hele gelukkige verjaardag opa! Wel, mijn opa is vandaag 79 geworden, Wat een leeftijd al, maar een ding kan ik zeggen flauwe moppen maken kan hij als de beste! En grappiger wordt hij iedere dag of dat denkt hij toch;) hehe! Eibreidsel maken is zijn grootste specialiteit en hij maakt dit altijd voor mij als ik eventjes terug thuis ben! Ja, hij is mij er toch eentje! maar wel de beste opa die je je kan voorstellen! Opa geniet van je stuk taart teminste als het aardbeien is, want je eet niet graag een andere taart;). 
ik heb altijd langs mijn oma en opa gewoond, en ik sprong vroeger bijna elke dag eens binnen, ik weet dat jullie mij heel hard missen, maar ik jullie ook hoor! Tot snel lieve oma en opa! 


Drie dikke kussen van je jongste kleindochter! ( en ik hoop dat je heel blij gaat zijn met wat er binnenkort in je brievenbus gaat steken, wel een beetje met vertraging, maar toch;) 


No comments:

Post a Comment