Thursday, January 17, 2013

Strandje!

2 weekjes geleden zijn we naar een strandje gegaan. Eerst hadden we in ons gedachten om naar Baker beach te gaan, maar een paar minuutjes voor we er waren zagen we een lang pad dat naar beneden liep, helemaal aan het einde van het pad was een strandje juist langs baker beach en je zag van op dit strandje heel goed de golden gate bridge! Ja dit was zo mooi, vooral het padje dat we moesten volgen voor dat we aan het strandje geraakten. Er waren veel joggers en wandelaars,ja dat kan ik geloven zo een mooi stukje natuur! Ik merkte ook dat Davy dit heel fijn vond toen hij naar de golven en de rotsen aan het kijken was. Ik ga hier niet zoveel over schrijven ik laat het hier aan de fotootjes over. ;)



Davy in de verte 



Langs mij zie je trapjes naar beneden dat was het padje. 


Wat een mooie zonsondergang










3 comments:

Filip said...
This comment has been removed by the author.
Filip said...

Mooi mooi :) Ik heb onlangs foto's gezien die getrokken waren vanaf het China Beach, daar ziet de Golden Gate Bridge er ook best mooi uit :)

http://sergeybidun.com/images/stories/landscapes/11a.jpg
http://sergeybidun.com/images/stories/landscapes/01a.jpg

Unknown said...

Mooie foto's in een mooi stukje natuur...
Met een verliefd koppeltje.
Wat wil je nog meer ?

Jullie hebben duidelijk genoten! ;-)

Nog meer van dat!!!

Post a Comment