Wednesday, November 7, 2012

26 graden, golden gate park & strand!

Gisteren ben ik samen met Sam gaan fietsen, we zijn op ons appartement vertrokken en we zijn naar het golden gate park gefietst, amai al die bergen op en af fietsen! Ja, San francisco is heel heuvelig! Toen zijn we een heel stuk door het golden gate park gefietst, we hebben verschillende watervallen en vijvers gezien, wat heel mooi en rustgevend was, je had echt het gevoel dat je helemaal weg was van het stad, zo zijn we een heel stuk doorgereden tot aan het strand! 










Wel toen werd ik nog meer enthousiast, ja , je moet denken in Belgie is het momenteel koud en wij konden gewoon naar het strand fietsen, omdat het hier 26 graden was! zalig toch?
We hadden onze fietsen vastgemaakt en gingen het water in en halleluja dat was koud, Maar na een tijdje werd ik dit wel gewoon. Ik ben tot halfweg mijn t-shirt in het water geweest en dit was zo
zalig!

Coole foto van mij

                                                    Coole foto van Sam! 



Het was een hele fijne dag! 

Nog meer goed nieuws zoals de meeste van jullie wel weten zit Davy nu in Belgie, maar vrijdag is hij terug van zijn negen dagen tripje!yoehoe! 



1 comment:

Unknown said...

Amai,door het prachtige Golden Gate park heen naar het strand fietsen! Met zo'n mooi weer! Je hebt me weer een beetje jaloers gemaakt. ;)

Mooie foto's trouwens!
Nog even en Davy is back in town.
xxx

Post a Comment