Monday, November 5, 2012

Nederlands praten & ferry

Om de 2 weken, praat en geef ik nederlands aan een gezin van 4 kinderen.
Deze familie woonde 3 jaar geleden nog in Belgie, maar ze zijn naar San Francisco verhuisd door hun chocoladebedrijf New tree. De kids spreken vlot frans en ondertussen ook engels, 
maar het nederlands praten ging niet zo goed meer. 
De ouders waren dan ook op zoek naar iemand die nederlands kon praten met hun kids, 
wel zo iemand in SF vinden is niet zo makkelijk denk ik. 
Mijn allerliefste Davy, die weet hoe graag ik met kinderen bezig ben, vertelde mij over het gezin en ik dacht laat ik het maar eens proberen! Ik ben nu 2 keer geweest en het valt echt goed mee, het zijn schatten van kinderen!

Om bij hun te geraken moet ik de ferry nemen, want het gezin woont in Larkspur! 
kijk eens wat een mooi uitzicht ik gisteren had, toen ik de ferry terug naar huis nam.










3 comments:

Unknown said...

Fijn te lezen dat je het leuk vindt!
Voorzichtig op weg terug naar jullie appartement hé? papa & mama xxx

Filip said...

Amai, Larkspur is blijkbaar nog best ver weg van San Francisco, hoe lang zijt ge onderweg naar daar?

Unknown said...

Een halfuur wandelen naar de ferry en driekwartier op de ferry zitten :)

Post a Comment