Wednesday, November 14, 2012

Ina coolbrith park

Zondag zijn we naar het Ina coolbrith park gewandeld.
Wow, we hadden zo een mooi uitzicht! We hebben voor een paar uurtjes gewoon gezeten en gekeken naar het uitzicht.
even een verhaaltje tussendoor: terwijl we daar zaten kwamen er 2 mannen voorbij en die gingen een paar bankjes langs ons zitten en wiet roken ( In SF is dit legaal), toen ze gedaan hadden stonden ze op en wandelde ze onze richting uit en 1 van de mannen viel gewoon voor ons op de grond, daarna liep hij gewoon verder en ik vond dit natuurlijk zo grappig.
En eigenlijk voor de rest was het park heel rustig en hebben we helemaal niet veel volk voorbij zien wandelen, wat wel heel fijn was!

                                                                    

ik en Davy




2 comments:

Filip said...

"toen ze gedaan hadden stonden ze op en wandelde ze onze richting uit en 1 van de mannen viel gewoon voor ons op de grond, daarna liep hij gewoon verder en ik vond dit natuurlijk zo grappig. "

Haha, ik zie u al staan ja :D

Unknown said...

Haha ja filip :D ge kent me he :p

Post a Comment