Tuesday, November 20, 2012

Happy Birthday to my bestie!

Vandaag is het de verjaardag van mijn beste vriendin Melina, ze word vandaag 19. 
hiep hiep hoera!!!
Eerst en vooral de reden waarom ze mijn Best friend is:
- Je kan er alles tegen zeggen, en ze zal je daardoor niet vies bekijken!
- wees er echt tegen, dan apprecieert ze jou het meeste!
- Ze heeft een heel zachte en warme persoonlijkheid!
- Ze wilt dat de mensen rond haar gelukkig zijn, maakt niet uit waar ze op de wereld zijn! 
- last but not least: ze kan geweldig koken:D! 








Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt, en laat je maar goed verwennen, dit verdien je!
 Ik zie je snel, I love you! 

1 comment:

Unknown said...

Ik kan dit alleen maar bevestigen.
Voor zover ik Melina ken tenminste.

Maar mijn dochter weet waarover ze spreekt! ;-)

Ik hoop dat je een leuke verjaardag had Melina!
Nogmaals gefeliciteerd!

Els

Post a Comment