Monday, November 19, 2012

kitties

Een paar dagen geleden toen we in het stad aan het wandelen waren, zagen we deze lieve poesjes. Het zijn poesjes die je kan adopteren via het adoptiecentrum spca. 
Onze Mister Jack komt van een ander adoptie centrum. Langs de ramen staan er vrijwilligers met een box waar je geld in kan steken. Ze dragen een jas van het adoptiecentrum, zodat ze herkenbaar zijn. Ik denk dat ze dit nu aan het doen zijn, omdat de kerstperiode eraan komt. 
Ik vond het wel een beetje erg dat deze kittens heel de dag achter een raam liggen en dat ze daarom niet veel plaats hebben om te spelen, maar natuurlijk kon ik het niet over mijn hart krijgen om niets in die box te steken.


Kijk eens auwww zo lief, ik zou dadelijk nog een poesje willen als je ze hier zo ziet liggen. 









1 comment:

Unknown said...

De boxen zijn wel mooi gemaakt.
Maar idd.klein om gans de dag in te verblijven.

Hou het voorlopig maar bij Jack!
Hij moet eerst nog een beetje meer manieren leren.
Voor zover dat met een poes kan. ;-)

mama xxx

Post a Comment